9 Nisan 2013 Salı

489 - Newcastle - Benfica Uefa Avrupa Ligi Detaylı Analiz ve Tahmin

www.ganyansitem.tr.gg

İlk maçtan, öne geçmesine rağmen sonrasında 3 gol yiyen Newcastle dezavantajlı bir skorla ayrıldı. Deplasmanda gol atmış olmaları bir avantaj gibi görünebilir ancak karşılarında bana göre kupanın net favorisi Benfica var. Yine de evlerinde 2-0 kazanmaları halinde tur atlayacaklar. Ligde hala düşme potasından net olarak uzaklaşabilmiş değiller. Aslında tempolu ve fena da futbol oynamıyorlar ama sonuçta orası da Premier Lig. Kupada ise sürpriz peşindeler. Demba Ba'yı Chelsea'ye kaptırdılar. Papis Cisse de en az onun kadar iyi bana göre. Benfica liginde 5 hafta kala 4 puanlık bir avantaj yakaladı. Benim zaten sezon başında favorimdi ve buradan da bırakacaklarına ihtimal vermiyorum. İzleyen herkesin beğenisini kazanan bir futbol oynuyorlar.
Turun ve kupanın bana göre net favorisi Benfica buradan istediğini alarak dönecektir. Ancak tek farklı yenilgiler de yarayacağı için maç sonucu oynamak yerine gol bahsine yönelmek daha mantıklı geliyor. Newcastle'a asgari 2 farklı bir galibiyet yaradığından gollü bir maç olması muhtemel görünüyor. 2,5 ÜSTÜ, alternatid 3,5 ÜSTÜ



Bol şanslar...

www.ganyansitem.tr.gg
www.facebook.com/savass.usta
www.twitter.com/lsporl

Hiç yorum yok: