12 Mart 2013 Salı

Barcelona - Milan Detaylı Analiz ve Tahmin

Barcelona son dönemde aldığı sonuçlarla başta hayranlarını ve futbol kamuoyunu oldukça şaşırtmaya devam ediyor. Şimdi insanlar acaba Barcelona'nın şifresi çözüldü mü diye düşünmeye başladılar bile. Ancak ben öyle düşünmüyorum. Sadece her takımda olabileceği gibi geçici bir dönem olduğunu düşünüyorum. İlk maçta aldıkları 2-0'lık skor da aslında maçın hakkı olan bir skor değildi. Bugün eksikleri yok.

Milan son dönemde müthiş bir form yakaladı. Bunu da Barcelona'yı yenerek süslediler. Takım giderek oturmaya başladı. Ancak tabiki eski Milan olmaları için daha çok yol almaları gerekiyor. Bazen takım bir anda duruyor ve siz izlerken acaba Milan'ı mı yoksa alt seviye bir takımı mı izliyorsunuz anlayamıyorsunuz. Bugün Pazzini dışında baş ağrıtacak önemli bir eksiği bulunmuyor.

Barcelona için son dönemdeki kötü skorlardan sonra bir çıkış, Milan içinse bir sükse yapma maçı. Ancak maç Nou Camp'ta oynanacak. Yani işleri oldukça zor. Karşılarında son dönemde hiç olmadıkları kadar aç bir Barcelona bulabilirler ki böyle olursa Milan için sıkıntılı bir maç olabilir. Ben Barcelona'nın maçı 2 veya daha fazla farklı kazanacağını düşünüyorum.


Bol Şanslar...


http://www.facebook.com/savass.usta
https://twitter.com/lspor

Hiç yorum yok: