1 Mart 2013 Cuma

Eintracht Frankfurt - M. Gladbach Detaylı Analiz ve Tahmin


Almanya Ligi'nde her an ne yapacağını kestirmek güç olan 2 takım karşı karşıya geliyor.
Frankfurt sezona kimsenin beklemediği şekilde müthiş girdi ancak ilerleyen zamanda aldığı dengesiz sonuçlarla 4. sıraya kadar geriledi. Şu an için Ş. Ligi potasındalar ancak ben onların sezon sonunu bu pota içinde bitirebileceğini sanmıyorum. Kadro kalitesi de çok üst düzeyde değil ancak bulundukları yer bu kadroya rağmen takdir edilmesi gereken bir nokta. Genel olarak sahaya forvetsiz çıkıp 4-6-0 düzeninde oynuyorlar bazense tek forvete dönüp 4-5-1 oynuyorlar.

M.Gladbach da çok güvenilir bir takım olmasa da zaman zaman büyük takımlara karşı oynadığı futbolla parmak ısırttığını hatırlıyoruz. Bayern Münih'ten deplasmanda puan alırken oldukça dikkat çekmişlerdi ve hatta biraz dikkatli olsalar maçı kazanabilirlerdi de. Ancak yine de güvenilir bir takım değil. Oyuncular teker teker incelendiğinde Frankfurta göre kadro kalitesi nispeten daha iyi bir takım. Arango, Hermann, Luuk De Jong gibi skoru her an değiştirebilecek oyunculara sahipler. Buna karşın takım savunmasında sorun yaşıyorlar. Uefa'dan Lazio'ya karşı aldıkları mağlubiyetle elendiklerini de hatırlatalım.

Her iki takımın da dengesiz sonuçlar aldığını daha önce söylemiştik. Yine her iki takımın da takım savunmasında zaafiyetleri var. Ben her iki takımın da gol veya goller bulabileceğini düşünüyorum ve gollü bir maç bekliyorum. Her iki takım kazanırsa da şaşırmam. Her iki takımın da gol yiyeceğini düşünerek defansında az hata yapan değil de daha fazla gol atanın kazanacağı bir maç bekliyorum.


Bol şanslar..

Hiç yorum yok: