4 Mart 2013 Pazartesi

Beşiktaş - Fenerbahçe Detaylı Analiz ve Tahmin

Beşiktaş, sezon başında kendi taraftarı dahil spor kamuoyu tarafından şampiyonluk yarışı içinde olması beklenmiyordu. Ancak hala içindeler, bu hafta kazanırlarsa GS'nin de puan kaybetmesiyle onlara bir adım daha yaklaşacaklar ve ikinci sıraya yükselecekler. Hücum ağırlıklı ve çok tempolu futbol oynamaya çalışıyorlar, bunu yaparken de defansında önemli açıklar veriyorlar. İnönü'de oynayacak olmaları onlar açısından büyük avantaj. Taraftarının müthiş desteğiyle oynayacaklar. Sezon başından beri sakatlıklarla uğraşıyorlar, her gün yeni bir futbolcunun sakatlık haberiyle uyanıyoruz. Bugün Almeida, Pektemek, yeni transfer Dentinho, çapraz bağları yırtılan Uğur Boral forma giyemezlerken Oğuzhan, Necip ve Veli'nin durumu maç saati netlik kazanacak.

Fenerbahçe, 3 kulvarda da yoluna devam ediyor. Hafta içi iddiasız maç da olsa kendi evlerinde kimsenin beklemediği şekilde 1461 Trabzon'a yenilmeleri moralleri bozdu. Dün GS'nin puan kaybetmesi bugün onları iştahlandıracak zira kazandıkları takdirde hem önemli bir rakiplerine puan farkı açıp diğer yandan lidere bir adım daha yaklaşacaklar. Ligin boyunun kısaldığı şu dönemde final maçı niteliğinde bir karşılaşma. Kazanan için 8 puanlık bir maç olmuş olacak.

Bu büyük derbide ben hiç riske girilmemesi taraftarı olup her iki takımın da defansif zaaflarını ve kazandıkları takdirde lidere yaklaşma amaçlarını düşündüğümüzde, kazanmak adına çok çalışacaklarını düşünüyorum. Ve tüm bunlara bakıldığında ise gollü bir maç bekliyorum. Normalden fazla gol izleyebiliriz.


Bol şanslar...

Hiç yorum yok: